התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

0723940390

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ? השאירו פרטים עכשיו

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    סל קניות

    משלוח מהיר עד אלייך, משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש’’ח לאחר שליחת ההזמנה אצור קשר כדי לתת ייעוץ אישי, אבחון מקצועי והשלמת התשלום.

    No products in the cart.

    טיפול פילינג בשיטה חדשנית

    מעוניינים לדעת מה המוצר שיתאים לעור הפנים שלכם?

    צלמו את הפנים ושלחו אותו אלינו לווצאפ לקבלת ייעוץ בחינם

    עשו זאת ב- 3 שלבים פשוטים

    שלב 1

    צלמו בסלפי את הפנים שלך בטלפון הנייד

    שלב 2

    שלחו את התמונה בווצאפ וקבלו את הייעוץ בחינם

    טיפול פילינג בקליניקה של מור בראל

    טיפולי פנים, ובראש ובראשונה טיפולי פילינג מאפשרים ליהנות מהיצירה המדהימה של הטבע – הפנים שלך, ולחדש אותה מדי תקופה. הפילינג מתבצע במגוון רחב של טכניקות שמטרתן קילוף השכבה העליונה של עור הפנים, זו הנחשפת לקרני השמש, לאבק, למגע, שמנויות המגיעה מתוך הפנים או מבחוץ, ונזקים שהצטברו על העור עם הזמן. הפילינג יכול להתבצע באמצעות חומרים קוסמטיים ברמות עוצמה שונות, כאשר פילינג בסיסי מקלף רק את תאי העור המתים, ופילינג עוצמתי יותר כמו פילינג עמוק מתבצע באמצעות חומרים אגרסיביים החודשים לרמות הפנימיות של העור. טיפול פילינג לפנים מתאים לכל אדם הסובל מעור מחוספס, יבש או עם כתמי גיל וקמטים. הפילינג יכול לטפל גם בצלקות שנוצרו בעקבות אקנה או כתוצאה מניתוחים.

    מגוון סוגים של פילינג ניתן למצוא בשוק מספר סוגים של טיפולי פילינג לפנים: פילינג כימי המסיר שכבות של עור מת, פילינג לייזר המאדה ושורף עור מת ודורש הרדמה. סוג נוסף של פילינג מכונה פילינג יהלום. במהלך טיפול פילינג יהלום משייפת הקוסמטיקאית את השכבה העליונה של העור ושואבת את התאים המתים כך שיהיה ניתן לחשוף תאי עור חדשים ובריאים, הדבר מנקה את העור ומשפר את התוצאות של כל טיפולי הפנים האחרים שיבואו אחריו.

    טיפול פנים לקוחה

    כיצד מתבצע פילינג יהלום?

    פילינג יהלום ניתן לבצע בדרגה קלה או בדרגה בינונית, קוסמטיקאית מקצועית תוכל להתאים למטופל את הדרגה המתאימה. הפילינג מתבצע באמצעות מכשיר מתקדם שכולל סקראבר, שבבי יהלומים זעירים שמסירים את העור המת, ידית חום לניקוי עמוק וידית קור הסוגרת את הנקבוביות לאחר הטיפול, ומרגיעה את העור.

    פילינג יהלום מטפל בפיגמנטציה, כתמי שמש, חטטי אקנה או צלקות אקנה, שקיות שחורות שנוצרות מתחת לעיניים ובעור שמכיל נימי דם. במידה ומדובר בטיפול איכותי הנעשה על ידי קוסמטיקאית מיומנת, הוא מוביל לתוצאות מצוינות ומסייע לעור להראות אחיד, נקי ובריא יותר.
    מומלץ לבצע את הטיפול מידי תקופה כדי לשמור על האפקט ואף לשלב טיפול פילינג נוסף וחודרני יותר. ביצוע הטיפול מידי תקופה יעניק לכן תחושה נעימה ומראה צעיר ובריא.

    יהלומים הם לנצח – מעוניינות לבצע טיפול פילינג יהלום?

    אם אתן מעוניינות לבצע טיפול פילינג יהלום מקצועי ואיכותי, חשוב לפנות לקוסמטיקאית המתמחה בתחום. ולרענן ולחדש את עור הפנים שלכן. היו בטוחות שעור הפנים יודה לכן על הטיפול המסור ותוצאות הטיפול יגרמו לפנים להראות בריאות וקורנות לאורך זמן. מה עושות בעלות עור פנים מצולק יותר? פילינג יהלום אמנם מסייע לבעלות צלקות ברמה נמוכה, או חטטים שכמעט ואינם נראים לעין. לבעלות צלקות מעט עמוקות יותר מומלץ לשקול סוג מעט יותר חודרני של פילינג לפנים – פילינג עמוק. הפילינג העמוק מתבצע בעל ידי מטפל מומחה בלבד כאשר נעשה שימוש בתערובת צמחים ואלמוגים הגורמת לשכבות העליונות עור להתקלף, ולעור חדש לצמוח במקומו. לאחר הטיפול מומלץ להימנע מחשיפה לשמש.

    מור בראל המקום בו קוסמטיקה ורפואה נפגשים

    לפני שמחליטים מה הוא הטיפול הנכון לפנים, מומלץ להגיע לפגישת אבחון בקליניקה. בפגישת האבחון מור בראל, קוסמטיקאית בעלה ניסיון רב המומחית בזיהוי הגורמים לליקויים במראה עור הפנים, ובהתאמה מושלמת של הטיפול לכל מטופלת, בהתאם לגילה, סוג העור שלה ומצבו.

    היתרון בקליניקה של קוסמטיקאית מומחית היא האפשרות לקבל מטריה של טיפולים הן טיפולים קוסמטיים פשוטים ומפנקים והן טיפולים יותר מורכבים במקום אחד. לאר שתרי את התוצאות תוך טיפול אחד בלבד, תרצי לחזור שוב ושוב על מנת לשמור על מראה פנים מצודד, שעכשיו לא ממש תרצי עוד לשים כמויות של מייקאפ.

    אז תני ליופי הטבעי שלך לזהור! צרי עוד היום קשר עם הקליניקה הקוסמטית של מור בראל.

    רוצים לקבוע פגישת ייעוץ?

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

      חומצה היאלורונית מתחת לעיניים במרכז הטפולים של מור...

      להמשך קריאה

      חומצה היאלורונית מחיר

      חומצה היאלורונית מחיר במרכז הטפולים של מור בראל חומצה...

      להמשך קריאה

      חומצה היאלורונית בשפתיים מחירים

      חומצה היאלורונית בשפתיים מחירים עלויות ועוד במרכז הטפולים של...

      להמשך קריאה

      חומצה היאלורונית באף

      חומצה היאלורונית באף במרכז הטפולים האסתטיים של מור...

      להמשך קריאה
      המוצרים הנבחרים מהקולקציה שלנו
      לכל המוצרים

      אזוקייר Azo Care

      קרם פעיל לטיפול אינטנסיבי בעור הבעייתי. מצמצם...

      לפירוט המוצר

      דאבל פיל | Double Peel

      קרם הבהרה פעיל ביותר ומותאם לכל...

      לפירוט המוצר