התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

0723940390

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ? השאירו פרטים עכשיו

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    סל קניות

    משלוח מהיר עד אלייך, משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש’’ח לאחר שליחת ההזמנה אצור קשר כדי לתת ייעוץ אישי, אבחון מקצועי והשלמת התשלום.

    No products in the cart.

    הקפאת שומן לפני ואחרי

    הקפאת שומן לפני ואחרי – הטיפול המתקדם ביותר להצרת היקפים

    מירוץ החיים בעידן המודרני לא מותיר לנו זמן רב לפעילות גופנית, מה שמקשה לנו לשמור על משקל תקין וגוף חטוב. בנוסף, שינויים הורמונליים, שינויים בהרגלי האכילה, עבודות בהן אנו יושבים במשך שעות ארוכות, גנטיקה וגורמים נוספים מביאים לכך שאנשים רבים שמצליחים להתמיד בפעילות גופנית אינם תמיד מגיעים לתוצאות הרצויות.

    הסיבה לכך היא הצטברות של תאי שומן באזורים “בעייתיים” בגוף, אזורים שקשה במיוחד לחטב, גם עם פעילות גופנית סדירה. תאי השומן בגוף מתרבים במהלך השנים, מה שמביא להצטברות שלהם באזורים שונים בגופנו. אם כן, מה הפתרון למצבורי השומן באזורים שונים בגוף? האם ישנה דרך להיפטר מאותו שומן עיקש ולשמר את התוצאות?

    למרבה השמחה, התשובה לכך היא ‘כן’; כיום ישנם טיפולים מהפכניים של הקפאת שומן בקור המאפשרים להיפטר ממצבורי שומן תוך זמן קצר, וגם אתן יכולות ליהנות מהתוצאות הנפלאות של טיפולים מהסוג הזה.
    הקפאת שומן לפני ואחרי מציגה תוצאות מדהימות שצריך לראות כדי להאמין שהן אפשריות, וכאן תגלי כיצד הטיפולים הללו יאפשרו לך להשיג את הגזרה שאת שואפת לה.

     

    כיצד הטיפולים מתבצעים?

    ידוע כבר מספר שנים כי שומן מגיב לקור באופן שונה מתאים אחרים; כאשר חושפים תאי שומן לקור, הם משנים את המבנה שלהם למבנה קריסטלי ובעצם נהרסים. אותם תאי שומן הרוסים מפונים מהגוף בתהליכים טבעיים, מה שמאפשר בעצם “להמיס” שומן באמצעות קור.

    כיום, ישנם מכשירים ייעודיים אשר מתמקדים בתאי שומן ועוזרים להרוס אותם באופן המאפשר לפנות אותם מהגוף ולהשאיר את האזורים המיועדים חטובים יותר. הקפאת השומן היא תהליך מבוקר שבו מגיעים לטמפרטורה שבה תאי השומן קופאים, כך שהטיפולים הללו הם בטיחותיים ואינם מזיקים לתאים אחרים מלבד תאי השומן.

    הקפאת שומן לפני ואחרי היא הליך קוסמטי ואסתטי מבוקש במיוחד כיום, ונשים וגברים כאחד נהנים ממנו ומתוצאותיו לטווח ארוך. על מנת שטיפולים מהסוג הזה יניבו את התוצאות הרצויות, חשוב לפנות אל מרפאה אסתטית המציעה טיפולי הקפאת שומן בקור עם מכשירים חדשניים ומתקדמים שיביאו לתוצאות מהירות תוך שמירה על כל כללי הבטיחות הנדרשים.

    איציק זוהר חדש

    למי מתאימים טיפולי הקפאת שומן בקור?

    טיפולי הקפאת שומן בקור מתאימים לאנשים שעברו את גיל ההתבגרות ואין להם מחלות רקע, כמו בעיות בקרישיות הדם, סוכרת, אלרגיה לקור, בעיות בזרימת הדם ובעיות בריאותיות נוספות. בנוסף, טיפולי הקפאת שומן בקור אינם מתאימים לנשים בהריון.

    מלבד קבוצות סיכון עם מחלות רקע, הקפאת שומן בקור היא טיפול מהפכני המתאים לאנשים רבים ומביא לתוצאות שניתן לראות תוך מספר שבועות בלבד. טרם הטיפול, מומלץ לקבל ייעוץ כדי להעריך את מספר הטיפולים הרצוי ולגלות באילו אזורים צריך להתמקד. בקליניקת מור בראל תוכלו ליהנות מטיפולי הקפאת שומן בקור באמצעות המכשירים המתקדמים ביותר ולהגיע לתוצאות שאתם רוצים במרפאה מתמחה שתעניק לכם את מיטב הטיפולים.

    באילו אזורים ניתן לבצע הקפאת שומן בקור?

    ישנם אזורים רבים בגוף המועדים להצטברות של שומן, כמו הקפאת שומן בבטן, הירכיים, הישבן, הזרועות, המותניים, ועוד. טיפולי הקפאת שומן בקור מתאימים לאזורים הללו ואזורים אחרים המועדים להצטברות של תאי שומן.

    הקור המבוקר שמכשיר ההקפאה פולט מאפשר להתמקד על כל אזור שתרצו כדי שניתן יהיה “להמיס” בו שומנים ולחטב אותו בלי מאמץ.

    האם יש תופעות לוואי לטיפולי הקפאת שומן בקור?

    יתרון משמעותי נוסף של טיפולי הקפאת שומן בקור הוא העובדה שאין להם תופעות לוואי מרחיקות לכת המצריכות טיפול מיוחד. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשיר חיצוני המקפיא את תאי השומן והם אינם פולשניים כלל וכלל.

    טיפולים מהסוג הזה גם אינם דורשים הרדמה כללית, יתרון נוסף של השיטה המהפכנית הזו. הודות לכך, אנשים רבים בוחרים בהקפאת שומן בקור על פני טיפולים אחרים העוזרים להיפטר משומן, כמו שאיבת שומן. טיפולים מהסוג הזה לא רק שדורשים הרדמה כללית, אלא הם גם פולשניים ודורשים תקופת החלמה ארוכה יחסית.

    טיפולים פולשניים גם מלווים בכאבים המצריכים מנוחה ומפריעים לשגרה היומית. לעומתם, טיפולי הקפאת שומן בקור מלווים בתחושת עקצוץ של קור והם אינם מפריעים לשגרה היומית. תוך זמן קצר לאחר הטיפולים, ניתן לחזור לשגרה מלאה ולעשות את כל מה שאתם רגילים לעשות ללא בעיות. הטיפולים אינם מלווים בכאבים, כך שלא תצטרכו לשבת ולהחלים בביתכם במשך שבועות ארוכים.

    הקפאת שומן לפני ואחרי לקוחות

    הקפאת שומן לפני ואחרי – כמה טיפולים אצטרך?

    מספר הטיפולים תלוי במספר גורמים, כמו כמות השומן באזורים המיועדים לטיפול, כמות האזורים שאתם רוצים לטפל בהם, סוג העור שלכם, ועוד. מרבית האנשים צריכים לא יותר מ-4 טיפולים כדי להגיע לתוצאות שהם מייחלים להן.

    במרפאת מור בראל, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי על כמות הטיפולים שתזדקקו להם, הקפאת שומן מחירים משוערים, וכך להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכם מבחינת מספר הטיפולים והאזורים המיועדים לטיפול.

    גלו את גופכם מחדש עם טיפולי הקפאת שומן בקור

    אם אתם רוצים לחטב את גופכם ולהילחם בשומן עיקש להיות מופתעים מטיפולי הקפאת שומן לפני ואחרי הטיפול, טיפולי הקפאת שומן בקור הם הטיפולים בשבילכם. הטכנולוגיה החדשנית של הקפאת שומן מבוקרת מאפשרת לפסל את גופכם ולהגיע לתוצאות שכל כך קשה להגיע אליהן בשיטות מסורתיות. הקפאת שומן לפני ואחרי פשוט עולם אחר לגמרי!

    אצלנו בקליניקה של מור בראל, תוכלו לקבל את הגוף שחלמתם עליו בעזרת טיפולי קור מתקדמים להצרת היקפים. הקליניקה הייחודית נמצאת בראשון לציון ואני, מור בראל, מעניקה ייעוץ ומגוון טיפולים קוסמטיים ואסתטיים לכל המטופלות והמטופלים המגיעים למרפאה.

    הודות לתואר D.M.A והיכרות עמוקה עם עולם האסתטיקה, אני מעניקה לכל מטופליי את הטיפולים המתקדמים והאיכותיים ביותר. בייעוץ אישי במרפאה תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים על מגוון טיפולים, לרבות טיפולי הקפאת שומן בקור באזורים שונים בגוף, מבצעים משתלמים ועוד.

    אם תרצו להתפנק בטיפולים נוספים, תוכלו למצוא אצלי טיפול פנים בראשון לציון, טיפולי הסרת שיער בלייזר ועוד טיפולים אסתטיים רבים וטובים.

    גלו את גופכם מחדש ותיהנו מביטחון עצמי בכל יום עם טיפולי הקפאת שומן בקור במרפאה מקצועית ואיכותית שתביא לתוצאות שאתם רוצים.

    בקרו בערוץ היוטיוב שלי

    רוצים לקבוע פגישת ייעוץ?

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      פיגמנטציה בעור

      פיגמנטציה של העור היא תהליך שבו תאים בעור...

      להמשך קריאה

      היפר פיגמנטציה

      היפר פיגמנטציה היא מצב עור שכיח, המאופיין בעלייה...

      להמשך קריאה

      מה זה פיגמנטציה

      פיגמנטציה היא תהליך טבעי בגוף הגורם לעור, שיער...

      להמשך קריאה

      הסרת פיגמנטציה בלייזר מחירים

      טיפולי הסרת פיגמנטציה הפכו פופולריים יותר ויותר עבור...

      להמשך קריאה
      המוצרים הנבחרים מהקולקציה שלנו
      לכל המוצרים

      אזוקייר Azo Care

      קרם פעיל לטיפול אינטנסיבי בעור הבעייתי. מצמצם...

      לפירוט המוצר

      דאבל פיל | Double Peel

      קרם הבהרה פעיל ביותר ומותאם לכל...

      לפירוט המוצר