התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

0723940390

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ? השאירו פרטים עכשיו

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם

    סל קניות

    משלוח מהיר עד אלייך, משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש’’ח לאחר שליחת ההזמנה אצור קשר כדי לתת ייעוץ אישי, אבחון מקצועי והשלמת התשלום.

    No products in the cart.

    פיגמנטציה סביב העיניים

    פיגמנטציה סביב העיניים יכולה להיות בעיה קשה להתמודד איתה. בפוסט זה, נבחן את הגורמים לפיגמנטציה סביב העיניים, טיפולים זמינים וכיצד למנוע את התרחשותה בעתיד. נדון בגורמים השונים שיכולים לתרום לפיגמנטציה סביב העיניים, וכן בסוגי הטיפולים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הופעתו של מצב זה. אנו גם נספק טיפים כיצד למנוע התרחשות של פיגמנטציה בעתיד.

    גורמים לפיגמנטציה מסביב לעיניים

    פיגמנטציה סביב העיניים יכולה להיות בעיה קשה להתמודד איתה. למרבה המזל, ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע את התרחשותם מלכתחילה. הצעד החשוב ביותר הוא להגן על העור מפני השמש. חשיפה לשמש עלולה לגרום להיווצרות כתמים כהים, לכן חשוב ללבוש קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה 30 ומעלה, ולמרוח אותו מחדש כל שעתיים. בנוסף, חבישת משקפי שמש וכובע שוליים יכולים לעזור להגן על העור הרגיש סביב העיניים מפני קרני השמש המזיקות. דרך נוספת להגן על העיניים מפני פיגמנטציה היא להשתמש במוצרים המיועדים במיוחד לאזור העיניים. חפש מוצרים המכילים נוגדי חמצון, כגון ויטמין C ותמצית תה ירוק, שכן אלה יעזרו לתקן את העור ולהפחית פיגמנטציה. בנוסף, חפש מוצרים המכילים חומצה היאלורונית, מכיוון שהדבר יעזור ללחות את העור ולהפוך אותו לפחות נוטה לפיגמנטציה. לבסוף, חשוב להגביל את החשיפה למזהמים סביבתיים, מכיוון שהם יכולים לתרום להיווצרות כתמים כהים. הימנע מעישון, ונסו להגביל את החשיפה לזיהום אוויר. בנוסף, נסה להגביל את החשיפה שלך לכימיקלים קשים, מכיוון שהם עלולים להזיק לעור העדין סביב העיניים שלך. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול לעזור למנוע התרחשות של פיגמנטציה סביב העיניים שלך. בנוסף, אם אתה מבחין בסימנים כלשהם של פיגמנטציה, חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי טיפולים אפשריים. עם הטיפול והמניעה הנכונים, אתה יכול לשמור על מראה עיניים בריאות ותוססות.

    תקריב של עיניו של אדם המראה כמה עיגולים שחורים ופיגמנטציה מסביב לעיניים
    תקריב של עיניו של אדם המראה כמה עיגולים שחורים ופיגמנטציה מסביב לעיניים

    אדם עם איפור בעיניים שמסתיר את הפיגמנטציה
    אדם עם איפור בעיניים שמסתיר את הפיגמנטציה

    לסיכום, פיגמנטציה סביב העיניים יכולה להיות מצב עור שקשה להתמודד איתו. חשוב להבין את הגורמים השונים לפיגמנטציה סביב העיניים, כמו גם את הטיפולים ואמצעי המניעה שיכולים לסייע בהפחתת הופעת מצב זה.

    רוצים לקבוע פגישת ייעוץ?

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      פיגמנטציה בבית השחי

      פיגמנטציה בבית השחי היא מצב שכיח המשפיע על...

      להמשך קריאה

      פיגמנטציה בעור

      פיגמנטציה של העור היא תהליך שבו תאים בעור...

      להמשך קריאה

      היפר פיגמנטציה

      היפר פיגמנטציה היא מצב עור שכיח, המאופיין בעלייה...

      להמשך קריאה

      מה זה פיגמנטציה

      פיגמנטציה היא תהליך טבעי בגוף הגורם לעור, שיער...

      להמשך קריאה
      המוצרים הנבחרים מהקולקציה שלנו
      לכל המוצרים

      אזוקייר Azo Care

      קרם פעיל לטיפול אינטנסיבי בעור הבעייתי. מצמצם...

      לפירוט המוצר

      דאבל פיל | Double Peel

      קרם הבהרה פעיל ביותר ומותאם לכל...

      לפירוט המוצר